Alfabet HR: Satysfakcja z pracy

sSatysfakcja z pracy – (job satisfaction)

Pozytywny stosunek do firmy, współpracowników oraz wykonywanej pracy. Satysfakcja z pracy odnosi się do sfery oczekiwań zatrudnionych osób, a więc nacechowana jest subiektywizmem i nie musi odzwierciedlać rzeczywistości. Pracownicy na podstawie własnych doświadczeń życiowych, obserwacji i wyznawanego systemu wartości dokonują oceny satysfakcji z pracy u danego pracodawcy. Ocena ta może znaleźć przełożenie na jakość pracy oraz możliwość wykorzystania ich potencjału dla firmy, dlatego pracodawcy coraz częściej korzystają z badań satysfakcji, postaw i motywacji pracowniczych, jako żródeł cennych informacji zwrotnych dla kierownictwa.

 

Zobacz też: badanie opinii pracowniczych

 

 

hrkpl51

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0