Pracodawco, wyróżnij się i zgłoś swój udział w konkursie "Grasz o staż"!

Trwa proces przyjmowania zgłoszeń od pracodawców chętnych do wzięcia udziału w 18. edycji „Grasz o staż”. Dzięki konkursowi, firmy i organizacje od lat zyskują nie tylko utalentowanych stażystów i pracowników, ale także dołączają do prestiżowego grona fundatorów promowanych w trakcie trwania projektu. Dla wielu z nich konkurs stanowi jedno z kluczowych działań z obszaru budowania wizerunku pracodawcy.


„Grasz o staż” od chwili zorganizowania pierwszej edycji konkursu w 1996 roku tworzy silną platformę spotkań organizacji z ambitnymi studentami i absolwentami ukierunkowanymi na zdobywanie praktycznych umiejętności. Dotychczas konkursowe praktyki ufundowało łącznie ponad 500 pracodawców ze wszystkich sektorów gospodarki, a laureatami zostało blisko 2 500 osób.


W nadchodzącej edycji, po raz drugi w historii, „Grasz o staż” będzie objęty Patronatem honorowym Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego – prof. Barbary Kudryckiej. Dla fundatorów konkurs to szansa na wzmacnianie wizerunku jako organizacji odpowiedzialnych społecznie, wrażliwych na sytuację studentów i absolwentów wkraczających na rynek pracy. Ponadto, stanowi doskonałą formę rekrutacji zmotywowanych, młodych ludzi. Jak podkreśla Błażej Miernik, HR Manager w Lidl Polska – przedstawiciel jednego z fundatorów praktyk: „Konkurs „Grasz o staż” jest świetną inicjatywą umożliwiającą nawiązanie kontaktu między wiodącymi pracodawcami w kraju oraz wybitnymi studentami i absolwentami.” Pracodawcy cenią ich ambicję, proaktywne nastawienie a jednocześnie entuzjazm i otwartość do nauki.


Współpraca ze studentami i absolwentami stanowi inspirację, a ich zaangażowanie i energia są bezcennym wkładem dla firmy – dodaje Miernik. Co więcej, staż jest najlepszym sposobem weryfikacji umiejętności młodych ludzi i niejednokrotnie pozyskania cennych pracowników. Prowadzone przez nas statystyki wskazują, że blisko 50% laureatów otrzymuje ofertę dalszej współpracy po zakończeniu stażu – mówi Anna Łukawska, koordynator „Grasz o staż” w PwC. Oznacza to, że konkurs jest odpowiedzią na potrzeby rekrutacyjne fundatorów staży, a pozyskani za pośrednictwem „Grasz o staż” praktykanci spełniają ich oczekiwania – dodaje.


„Grasz o staż” to również okazja do promocji firmy na szeroką skalę i wyróżnienia się spośród konkurencji. Dla organizacji oznacza to między innymi obecność w serwisach internetowych, na plakatach i ulotkach promujących konkurs, miejsce na liście Fundatorów publikowanej na łamach „Gazety Wyborczej”, czy obecność w materiałach informacyjnych. Od startu konkursu w lutym jesteśmy obecni na ponad 50 wydarzeniach, takich jak targi pracy, Dni Kariery czy szkolenia i warsztaty dla studentów. Dzięki współpracy z lokalnymi koordynatorami „Grasz o staż”, którzy działają na większości polskich uczelni, możemy dotrzeć z informacjami o konkursie do bardzo licznej grupy odbiorców – informuje Łukawska. „To jednak tylko przykłady szerokiej promocji fundatorów, jaką zapewnia konkurs. Szczegółowa oferta dostępna jest na stronie www.grasz.pl” – dodaje.


Zgłoszenia fundatorów przyjmowane będą do końca grudnia, a 18. edycja „Grasz o staż” rozpocznie się 4 lutego 2013 r. wraz z opublikowaniem na stronie www.grasz.pl zadań konkursowych. Wszystkie firmy i organizacje zainteresowane ufundowaniem praktyk lub nagród dodatkowych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą dostępną po zarejestrowaniu na stronie www.grasz.pl lub do bezpośredniego kontaktu z koordynatorem „Grasz o staż” w PwC – Anną Łukawską (anna.lukawska@pl.pwc.com, tel. 22/746 7488).


Więcej informacji: www.grasz.pl i www.facebook.com/graszostaz

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0