Chcesz wiedzieć jak modelować komunikację wewnętrzną? Z jakich narzędzi korzystać i jak je mierzyć? Jak uatrakcyjnić przekaz do pracowników? I dlaczego warto świadomie wykorzystywać komunikację w firmie? W jaki sposób wykorzystywać komunikację na rzecz angażowania pracowników?
Weź udział w konkursie i wygraj bezpłatną wejściówkę na warsztaty z obszaru komunikacji wewnętrznej i angażowania pracowników organizowane przez Employer Branding Institute!
Komunikacja wewnętrzna narzędziem employer brandingu
Termin: 16 października 2012, Warszawa
Zaangażowanie pracowników narzędziem employer brandingu
Termin: 17 października 2012, Warszawa
Jak wygrać bezpłatną wejściówkę?
Aby wygrać bezpłatną wejściówkę należy odpowiedzieć poprawnie na jedno pytanie zamieszczone poniżej i przesłać do nas swoją odpowiedź. 50 osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi otrzyma nagrodę!
Do kiedy?
Konkurs trwa od 8 do 10 października 2012 r. Informacja o wygranej zostanie wysłana po zakończeniu konkursu.
Pytanie konkursowe
[contact-form-7 404 "Not Found"]