Organizacja konferencji HRcamp stała się już niemalże tradycją. Jest to świetna okazja do zapoznania się z trendami w zakresie rekrutacji i employer brandingu oraz networkingu. Dla naszych czytelników mamy niespodziankę w postaci szansy otrzymania bezpłatnej wejściówki na to wydarzenie!
Na przestrzeni ostatniego roku sporo zmieniło się w podejściu pracodawców do pozyskiwania kandydatów. Zupełnie nową formułę będzie miała też konferencja!
Po pierwsze, do poprowadzenia prezentacji, case studies i wystąpień warsztatowych zaprosiliśmy organizatorów najciekawszych kampanii i działań employer brandingowych. Przyjrzymy się innowacyjnym działaniom takich firm jak: Nutricia, PZU, Danone, British American Tobacco, CD Projekt RED i Deloitte.
Po drugie, nieodłączny element konferencji czyli panel dyskusyjny dla odmiany poprowadzi przedstawiciel pracodawców – TVN!
Po trzecie, absolutną nowością będzie rozdanie nagród Employer Branding Stars, czyli uhonorowanie działań na rzecz budowania wizerunku pracodawcy – najlepszą kampanię, najlepszą kampanię wewnętrzną, najlepszą stronę kariera, najlepsze wydarzenie offline, najlepsze wykorzystanie mediów społecznościowych, najlepsze ogłoszenie!
Czy wiesz po raz który organizujemy konferencję HRcamp? Jeśli tak, weź udział w konkursie i dołącz do nas 13 czerwca! Co dwudziesta osoba, która odpowie na nasze pytanie zostanie nagrodzona bezpłatnym zaproszeniem!
Pytanie:
[contact-form-7 404 "Not Found"]Organizatorzy konferencji: HRstandard.pl oraz eRecruiter
Partner strategiczny: PracujeKupuje.pl
Partnerzy: Employer Branding Institute, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Sponsorzy: Advisory Group TEST Human Resources, SHL, Start People, Timelo