Październik to dla pracodawców niemal ostatni moment na podjęcie decyzji, w jaki sposób obdarować pracowników na Święta Bożego Narodzenia. Możliwości jest wiele. Kompleksowe rozwiązania dla firm i instytucji w tym zakresie posiada Bonus Systems Polska, operator m.in. nowoczesnych systemów motywacyjnych na bazie kart przedpłaconych i bonów. Firma proponuje innowacyjne, świeże spojrzenie na benefity dla pracowników, oferując m.in. dedykowany działom HR „Program kafeteryjny”.
Po dziewięciu latach operacji na polskim rynku Bonus Systems wyrósł na lidera rynku kart przedpłaconych w Europie-Środkowo Wschodniej. Otwiera to przed firmą nowe perspektywy. Przewidujemy dalszy rozwój naszych usług – stawiamy na innowacje i dedykowane usługi dla firm oraz klientów detalicznych” – powiedział Adam Kompowski, Prezes Zarządu Bonus Systems Polska S.A. „W 2010 roku Bonus Systems rozdystrybuował karty przedpłacone i bony papierowe o wartości 150 mln zł. W tym roku planuje utrzymać 20-proc. dynamikę wzrostu.
Rozwój Bonus Systems – nowe kierunki działań
Bonus Systems Polska S.A. jest obecny na rynku jako doświadczony operator innowacyjnych rozwiązań płatniczych na bazie kart przedpłaconych. Firma jest ekspertem w dziedzinie programów lojalnościowo-premiowych tworzonych w oparciu o karty przedpłacone, przyjazną klientowi platformę lojalnościową B3 Loyalty oraz intuicyjny i dedykowany działom HR „Program kafeteryjny”, który umożliwi klientom już niebawem wdrożenie bardziej elastycznego systemu benefitów dla pracowników niż dotychczas stosowane. Spółka, która zapowiada dynamiczny rozwój, zatrudniła nowy zespół – dyrektora Marketingu i Rozwoju Monikę Romaniuk oraz Dyrektora Handlowego Roberta Bogackiego.
Nasze nowe produkty takie jak karty przedpłacone Kultura + oraz Wakacje + dopełnią naszą ofertę w programie kafeteryjnym, z którym wystartujemy najdalej w I kwartale przyszłego roku powiedziała Monika Romaniuk, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Bonus Systems Polska S.A.
Karta – nowoczesna i opłacalna forma premiowania
Przedpłacone karty płatnicze, takie jak Kultura +, Wakacje + oraz karta podarunkowa Bonus Systems Polska, stają się coraz popularniejszą formą premiowania, ponieważ oferują więcej korzyści i możliwości zastosowania niż bony towarowe – zarówno pracodawcy, jak i pracownikowi. Np. karta podarunkowa, ufundowana jako rodzaj świątecznej premii, pozwala obdarowanym zaoszczędzić na podatku dochodowym oraz samodzielnie decydować, na co i gdzie wydać pieniądze. Korzystne rozwiązania podatkowe, obejmujące przedpłaconą kartę podarunkową, są chętnie wykorzystywane przez firmy na bazie nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z 2009 r. Objęła ona zwolnieniem od podatku dochodowego świadczenia pieniężne, otrzymywane przez pracownika w związku z finansowaniem działalności socjalnej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Limit zwolnienia z podatku to 380 zł rocznie na osobę. Regulacja obejmuje również środki przekazywane w formie przedpłaconej karty płatniczej. Nie dotyczy jednak bonów papierowych – i to jest główny powód wyboru przez firmy kart przedpłaconych zamiast bonów. Jeśli pracownicy otrzymają karty o wartości 380 zł, to na jednej karcie – w porównaniu z „tradycyjną” premią – pracownik oszczędzi 68,40 zł. Spółka lub instytucja zatrudniająca 200 pracowników może więc przy tych samych nakładach finansowych co na bony dać pracownikom aż o 13,6 tys. zł więcej w formie kart przedpłaconych.
Karty są przyjazne w użytkowaniu. Akceptuje je coraz więcej sklepów i punktów usługowych – obecnie w Polsce już ponad 200 tysięcy. W porównaniu z papierowymi kuponami są znacznie wygodniejsze, np. dlatego, że możemy dowolnie dysponować całą kwotą – mówi Adam Kompowski. W przypadku kuponu opiewającego np. na 100 zł, musimy wykorzystać całą sumę na jeden raz. Karta przedpłacona daje przy płaceniu taką elastyczność jak zwykła karta płatnicza VISA. Dużą zaletą kart jest możliwość wielokrotnego ich zasilania dowolną kwotą. Karty Bonus Systems są ważne przez 2 lata, a więc pracodawca może je doładować pracownikom przy okazji kilku kolejnych świąt, bez konieczności ponownej dystrybucji wśród pracowników. To jest zaleta, którą doceniają firmy o dużym zatrudnieniu. Ponadto karty oferują dostęp do licznych promocji i rabatów.
Świetne perspektywy dla rynku kart przedpłaconych
Najbardziej znane wśród kart przedpłaconych są karty podarunkowe. Według najnowszych badań PBS, już 62 proc. Polaków zetknęło się z kartami podarunkowymi i uznało je za odpowiedni prezent dla przyjaciół i bliskich znajomych. Wciąż wzrasta również popularność zastosowania kart jako formy dodatkowego wynagrodzenia w pracy – aż 62 proc. ankietowanych uważa je za dobry prezent z okazji premii. Natomiast 52 proc. ankietowanych Polaków uznało karty za udany prezent dla przyjaciela czy bliskiego znajomego, a 48 proc. badanych deklaruje, że podarowałoby je członkom najbliższej rodziny – z okazji imienin czy urodzin (54 proc.), parapetówki (49 proc.) czy jako prezent świąteczny lub ślubny (48 proc.). Wyniki badań zaprezentowano pod koniec września br. na konferencji „Karty podarunkowe w Polsce i na świecie”, zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Emitentów Kart Podarunkowych, którego członkiem jest również Bonus Systems Polska S.A.
Rynek kart przedpłaconych w Polsce dynamicznie rośnie, odnotowując w odniesieniu do kart systemu Visa wzrost o ponad 40% w ciągu dwóch lat. Na koniec czerwca 2011 r. liczba aktywnych kart przedpłaconych Visa znajdujących się w posiadaniu ich użytkowników przekroczyła 970 tys. Rok wcześniej, w czerwcu 2010 r. takich kart było w użyciu ponad 810 tys., a dwa lata wcześniej, w końcu czerwca 2009 r. ponad 560 tys. Od października 2002 roku do tej pory Bonus Systems Polska rozdystrybuował w swoich programach 600 tysięcy kart przedpłaconych oraz wyemitował karty i bony o wartości 740 mln zł.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy do zespołu Bonus Systems Polska S.A. w ostatnim czasie dołączyli: Monika Romaniuk, Dyrektor Marketingu i Rozwoju Bonus Systems Polska S.A. oraz Robert Bogacki, Dyrektor Handlowy Bonus Systems Polska S.A.
Witam, uważam ,że karty są świetnym pomysłem na dodatkowe wynagrodzenie pracowników. Dobrym sposobem są również tzn.Wonder Box’y. Polegają na wręczeniu bonu o danej wartości pieniężnej ,który daje możliwośc skorzystania z wielu atrakcji na terenie całej Polski. Do wyboru są różne dziedziny typu :adrenalina, relaks, kulinaria… Polecam! Mały koszt a duża radość ze strony pracowników.
http://www.sukces-w-twoich-rekach.pl