Kto w firmie powinien organizować spotkania z kandydatami na targach pracy? Który dział najlepiej zadba o stronę kariery na portalu firmowym? Kto przygotuje ulotki informacyjne, a kto najlepiej zajmie się stałą komunikacją wewnątrz firmy? Te podstawowe pytania zadają sobie tysiące firm budujących swoją markę pracodawcy na świecie. I słusznie.
Badania nad najlepszymi praktykami employer brandingu na świecie wyraźnie pokazują, że najefektywniejszy model wypracowywania i dbania o markę pracodawcy, to ten włączający różne działy organizacji do współpracy. Nie chodzi tu tylko o włączanie najwyższej kadry zarządzającej do pracy nad marką, ale także o ścisłą współpracę działów personalnych, marketingu i komunikacji. Zaangażowanie różnych zespołów w budowanie strategii wizerunkowej to ważne zadanie dla specjalistów employer branding, ponieważ komunikacja, tak wewnętrzna jak i zewnętrzna, ma dla niej zasadnicze znaczenie.
Podążając tym tropem Employer Branding Institute przygotował cykl szkoleń pod nazwą Employer Branding School, który pozwala na udział pracowników z różnych działów zaangażowanych w budowanie marki pracodawcy i pozyskanie kompetencji pozwalających osiągnąć statusu najbardziej pożądanego pracodawcy na rynku.
Employer Branding Institute Certified (EBI Certified) – to certyfikat dla organizacji poświadczający kompetencje zespołu w zakresie budowania i dbania o pozytywny wizerunek pracodawcy. Jest przyznawany firmom, których pracownicy uczestniczyli we wszystkich modułach szkoleń poziomu First Level (cztery moduły) i pozytywnie przeszli przez procedurę egzaminacyjną. Wyróżnia firmy posiadające najwyższe kompetencje w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy. Wskazuje na firmy dbające o swoich pracowników i pozyskujące najlepszych kandydatów na rynku pracy
Oprócz wyróżnienia dla firm, uczestnicy mogą uzyskać certyfiakty poświadczające ich osobiste kompetencje w zakresie employer brandingu (First Certificate in Employer Branding).
Najbliższe warsztaty:
Moduł “Narzędzia”: Narzędzia employer brandingu
Termin: 18-19.11.2010, Warszawa
Prowadzący: Anna Mikulska, Adrian Juchimiuk
Moduł “Internet”: Pracodawca w sieci, czyli o tym jak budować wizerunek w internecie
Termin: 2-3.12.2010, Warszawa
Prowadzący: Piotr Ruszowski
Moduł “Internal EB”: Budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz organizacji
Termin: 6-7.01.2011, Warszawa
Prowadzący: Monika Kantowicz-Gdańska
Moduł “Strategia” : Strategia EB, czyli o tym jak zostać pożądanym pracodawcą
Termin: 27-28.01.2011, Warszawa
Prowadzący: Anna Macnar
Aby zapisać się na warsztaty wypełnij formularz rejestracyjny na stronie EBS.
Więcej informacji na stronie: www.ebinstitute.pl
Zapraszamy serdecznie!
Kontakt:
szkolenia@ebinstitute.pl
0 505 124 354
0 507 231 493
Partnerami Employer Branding School są: portal employer-branding.pl, MJCC Employer Branding Consultants, Grupa Adweb, marketingowiec.pl, Portal Rynku Pracy HRK.PL, HRstandard.pl