Czy wiesz, kto to jest geek? Która polska firma nakręciła właśnie lipduba? Ilu polskich użytkowników korzysta z Facebooka? W jakiej firmie po powrocie z urlopu możesz zastać swoje biurko oklejone gazetami (tak, całe…)? Uczestnicy wczorajszej Akademii Employer Brandingu, poświęconej budowaniu wizerunku i rekrutacji w mediach społecznościowych, już wiedzą.
21 września 2010 w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie z cyklu Akademia Employer Brandingu, organizowanego przez MJCC Employer Branding Consultants pod patronatem portalu HRstandard.pl. Uczestnicy – specjaliści zajmujący się budowaniem wizerunku pracodawcy w swoich firmach – przyglądali się krajobrazowi social media w Polsce, zastanawiali, czy warto prowadzić w nich działania wspierające markę pracodawcy oraz próbowali zastanowić się, jakie działania pozwolą skutecznie docierać do odpowiednich kandydatów.
– Dużo mówi się o wykorzystaniu mediów społecznościowych, a wiemy, że polskim rekruterom ciągle brakuje wiedzy o tym, jak to robić mądrze; dlatego wybraliśmy ten temat na pierwszą po przerwie edycję Akademii. I trafiliśmy w dziesiątkę, bo wszyscy uczestnicy zadeklarowali w ankietach zamiar wykorzystania informacji ze szkolenia w praktyce w ciągu najbliższego pół roku! – powiedziała Anna Mikulska z MJCC, prowadząca wczorajsze szkolenie.
Kolejny warsztat AEB odbędzie się już wkrótce w Krakowie. Szczegóły i zapisy: www.akademiaEB.pl.
Udział w spotkaniach daje możliwość zdobycia punktów edukacyjnych honorowanych przez Employer Branding Institute, potrzebnych do uzyskania Advanced Certificate in Employer Branding.