Ile płacą developerzy i najemcy po kryzysie ?
Czy można zrobić karierę w branży handlowej ?
Jak rekrutują i szkolą sieci handlowe ?
Dowiedz się podczas PRCH HR Business Forum już 29.09.2010!
Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja pozarządowa branży centrów handlowych, zaprasza na PRCH HR Business Forum na temat: „Zarządzanie talentami w branży centrów handlowych: employer branding, rekrutacja, wynagrodzenia i efektywność, e-learning”, które odbędzie się 29 września 2010 r. w Warszawie w Hotelu Marriott.
Podczas spotkania zaproszeni experci odpowiedzą na następujące pytania:
- Employer branding – co zrobić aby Twoja firma była lepiej postrzegana na rynku ? Dlaczego trudno o dobrych pracowników w branży handlowej ?
- Jakie narzędzia rekrutacji i motywacji pracowników są optymalne dla branży centrów handlowych ? Czy systemy e-rekrutacji wyprą tradycyjne metody ?
- Jak badać efektywność pracowników w sklepach ? Jak sprawdzają się platformy e-learningowe w realizacji celów sprzedażowych ?
- Ile płacą najlepszym pracownikom developerzy i najemcy ? Jakie narzędzia wykorzystać do budowy systemu ocen okresowych ?
- Pierwsza praca w retailu – kto jest najbardziej poszukiwany w branży i jakie mają oczekiwania ?
Wśród prelegentów znajdują się uznani eksperci z branży HR, praktycy w dziedzinie rozwiązań dla klientów z branży nieruchomości handlowych, m.in.: Aneta Budzisz, Specjalista ds. Rekrutacji, Dział HR VOBIS S.A., Russell Edwards, Prezes Reveal Systems, Tomasz Hoffmann, Prezes Learn Up, Radosław Knap, Expert Employer Branding & Development Manager PRCH, Aleksander Morari, Dyrektor Zarządzający Real Jobs CEE, Marcin Sieńczyk, Senior Business Development Manager, eRecruiter, Wojciech Winkowski, Szef Działu Szkoleń, Vision Express.
Branża handlowa ma swoją specyfikę i wyzwania jeśli chodzi o zarządzanie zasobami ludzkimi a firmy z tej branży zatrudniają w Polsce tysiące ludzi. Częstym wyzwaniem jest odpowiednia budowa wizerunku centrów handlowych na lokalnym rynku pracy i pozyskanie odpowiednich specjalistów do pracy. Kolejny etap to szkolenie pracowników sieci handlowych wg. standardów sieci oraz odpowiednie ich motywowanie i wynagradzanie. Są to wyzwania z którymi muszą sobie radzić managerowie HR w firmach nieruchomościowych i handlowych. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi przekłada się na efektywność sprzedaży i rozwoju tych firm.
Polska Rada Centrów Handlowych zaprasza na kolejne już forum tematyczne, tym razem z dziedziny HR. Swoimi doświadczeniami podzielą się uznani eksperci i specjaliści HR największych developerów i marek handlowych. Podczas forum odbędzie się także panel dyskusyjny na temat pierwszej pracy w retailu w świetle moderowania oczekiwań różnych pokoleń. Dodatkowo uczestnicy PRCH HR Forum w cenie rejestracji otrzymają bezpłatny miesięczny dostęp do Serwisu HR.
Data: 29.09.2010
Czas trwania: 8:30 – 13:30
Miejsce: Hotel Marriott, Warszawa
Organizator: Polska Rada Centrów Handlowych
Partnerzy: Grupa Pracuj, RealJobsCEE, KNAPRO Consulting
Partnerzy Wspierający: Pracownik Galerii.pl, LearnUp, Reveal Systems, eRecruiter
Partnerzy Medialni Wydarzenia: HRStandard.pl, Galeriehandlowe.pl, Magazyn Personel Plus, Magazyn Rekruter, StepStone.pl, Praca.pl, HRNews.pl
Ceny:
270 PLN + VAT, dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH
340 PLN + VAT, dla pracowników firm niestowarzyszonych w PRCH
Rabat: 20% w dla trzeciej i każdej kolejnej osoby z tej samej firmy.
Cena szkolenia uwzględnia przerwy kawowe i poczęstunek lunchowy. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia z przyczyn organizacyjnych. Liczba miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji o PRCH HR Business Forum
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) to największa w Polsce organizacja pozarządowa skupiająca firmy i specjalistów związanych bezpośrednio lub pośrednio z branżą centrów oraz ulic handlowych. Polska Rada Centów Handlowych jest narodowym partnerem ICSC i działa na terenie Polski od 2003 roku. Misją PRCH jest wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na rynku nieruchomości handlowych w Polsce a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów i ulic handlowych. Obecnie organizacja liczy ponad 145 firm członkowskich i jest największym tego typu Stowarzyszeniem branżowym w regionie CEE i jednym z wyróżniających się w Europie pod względem ilości członków i różnorodności działań edukacyjnych i biznesowych.