Konkurs „Mama w pracy” ruszył po raz trzeci – wyniki pokażą jak mamy radzą sobie w kryzysie.
Zgodnie z informacją “Rzeczpospolitej”, już po raz trzeci rusza konkurs, którego celem jest uhonorowanie firmy, w której standardem, realizowanym na wysokim poziomie jest tworzenie warunków pozwalających zachować równowagę pomiędzy macierzyństwem i pracą zawodową.
Konkurs organizowany przez Rzeczpospolitą i Fundację Świętego Mikołaja, przy współpracy z Millward Brown SMG KRC, przyznaje nagrody w kategoriach firm małych (w których zatrudnienie znajduje do 50 osób) oraz firm dużych (z zatrudnieniem powyżej 50 osób).
Zgłoszenie firmy do konkursu jest proste – wystarczy wejść na jedną ze stron: www.rp.pl/mamawpracy lub www.mamawpracy.pl i zarejestrować się w serwisie. Po tej czynności firma otrzyma ankietę, którą zatrudnione w niej kobiety mają wypełnić. Aby spełnić warunki stawiane w konkursie, anonimowej ankiecie w kategorii małych firm musi wziąć udział minimum dziesięć kobiet, w dużych natomiast co najmniej trzydzieści.
W związku ze zmianą sytuacji matek na rynku pracy, związaną z kryzysem, uczestnictwo w konkursie jest tym ważniejsze – jego wyniki bowiem mogą zobrazować, czy kryzys znacznie wpłynął na realizację standardów wobec macierzyństwa.
Konkurs trwa do końca lutego 2010 roku, a wyniki zostaną ogłoszone w maju 2010 roku.
Autor: Karolina Proczek
Źródło: rp.pl