III Śląskie Spotkania z Biznesem nt Employer Brandingu

startPodejmując wyzwanie znalezienia odpowiedzi na kluczowe pytania, jakie stoją przed kadrami zarządzającymi zasobami ludzkimi, Studenckie Biuro Karier Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka organizuje III Śląskie Spotkania z Biznesem.

Zapraszamy 18 listopada br. do ŚWSZ im. gen. J. Ziętka w Katowicach  przy ul. Jacka 2, Aula A0, godz. 10.00 wszystkich specjalistów, kierowników, dyrektorów działów personalnych i PR, pracowników niniejszych działów, a także osoby interesujące się tematyką zarządzania zasobami ludzkimi.

Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny. Zgłoszenia do udziału w III Śląskich Spotkaniach z Biznesem przyjmujemy do dnia 15 listopada br. na adres kariery@swsz.katowice.pl lub telefonicznie (32) 251-08-90

Cele III Śląskich Spotkań z Biznesem:

  • prezentacja najnowszych trendów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi,
  • przedstawienie wpływu aktualnej sytuacji na rynku pracy na zmiany strategii personalnych w firmach,
  • przedstawione najlepszych praktyk z zakresu employer brandingu stosowanych przez najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.

Podczas konferencji, której tematem przewodnim będzie employer branding poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • Employer branding w procesie rekrutacji – Anna Duda  Dyrektor Regionu Zachód Bigram S.A.
  • Budowanie wizerunku dobrego pracodawcy w niepewnej sytuacji gospodarczej – Małgorzata Zięba Manager PR & Rzecznik prasowy Faurecia w Polsce.
  • Internet w kształtowaniu wizerunku pracodawcy – Małgorzata Szoka, Marketing & Media Manager, Universum Polska
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu w kontekście programów edukacyjnych – Dorota Strzemińska, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.
  • Priorytety zrównoważonego rozwoju w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu – Małgorzata Walędzińska CRS Manager Kompania Piwowarska.

Część warsztatowa III Śląskich Spotkań z Biznesem będzie obejmowała:

  • Tworzenie, strategia i realizacja employer brandingu w praktyce na przykładzie firmy Danone –Anna Mikulska, Adrian Jachimiuk – Partnerzy w firmie MJCC Employer Branding Consultants; Katarzyna Zadrożna – Specjalista ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy i Komunikacji wewnętrznej w firmie Danone – warsztat dla pracodawców
  • Employer branding, czyli co kryje się za marką?  Czy zawsze warto dać się uwieść? – Agata Bajek Grupa Tempo, warsztat, spotkanie panelowe dla studentów.

Patronat nad III edycją Śląskich Spotkań z Biznesem objęło Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

Patroni medialni: kariera.com.pl, Portal HRK, Portal HRstandard.pl

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0