Już w listopadzie odbędzie się III Śląskie Spotkanie z Biznesem poświęcone tematyce Employer Brandingu. HRstandard objął patronat medialnym nad tym wydarzeniem. Zapraszamy serdecznie.
Tematyka cyklicznej inicjatywy jaką są Śląskie Spotkania z Biznesem koncentruje się wokół tematów związanych z dziedziną zarządzania zasobami ludzkimi. Do tej pory w ramach przedsięwzięcia zostały poruszone zagadnienia związane z kompetencjami absolwentów oraz z szeroko rozumianym zarządzaniem talentami. Dwie pierwsze edycje okazały się dużym sukcesem, dlatego pracodawcy oraz studenci i absolwenci wyrazili chęć kontynuacji takich spotkań.
III edycja Śląskich Spotkań z Biznesem będzie miała na celu prezentację najnowszych trendów w employer brandingu, przede wszystkim wpływu aktualnego rynku pracy na zmiany strategii personalnych w firmie. Jednocześnie uczestnikom zostaną przedstawione najlepsze praktyki stosowane przez najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce. Wspólne rozmowy i dyskusje będą szansą na wypracowanie wskazówek dla firm, pracowników uczelni jak również dla studentów i absolwentów.
W chwili obecnej działania prowadzone przez działy HR, a związane z budowaniem dobrego wizerunku pracodawcy stają się codziennością. Organizacje, które traktują employer branding jako część swojej strategii nie mają problemów z pozyskaniem najlepszych absolwentów, mimo trudnego rynku. Silna marka pracodawcy ma także wpływ na zaangażowanie i motywację już zatrudnionych pracowników oraz zmniejsza rotacje kadrowe co przekłada się w istocie na dodatnie wyniki finansowe organizacji. Każda firma, która chce kompetencyjnie konkurować z innymi organizacjami powinna mieć mocną i rozpoznawalną markę.
Kulminacyjnym punktem III Śląskich Spotkań z Biznesem będzie konferencja, której tematem przewodnim będą odpowiedzi na podstawowe pytania:
– Kreowanie wizerunku pracodawcy czyli czym jest employer branding?
– Emlpoyer branding moda czy konieczność?
– Jak skutecznie budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?
– Proces wprowadzenia do pracy czyli siła pierwszego wrażenia.
– Przejrzysty wizerunek firmy, a wyzwania rynku czyli jak dostosować komunikację do
potencjalnego pracownika?
– Jaki wpływ ma employer branding na lojalność i zaangażowanie pracowników?
– Jak tworzyć strategie employer brandingu?
– Employer branding w czasie stagnacji gospodarczej czyli jak zarządzać i motywować w
czasach kryzysu?
– Pracownik najlepszym ambasadorem marki?
– Społeczna odpowiedzialność biznesu a employer branding.
W ramach III Śląskich Spotkań z Biznesem przewidziane są także prezentacje firm, które będą miały okazję przedstawienia swojej działalności, sposobów rekrutacji pracowników oraz przyszłego scenariusza rozwoju zawodowego potencjalnych talentów.
Zainteresowanych uczestnictwem zapraszamy do kontaktu:
Katarzyna Drobiec
tel. (032) 251-08-90
lub pod adresem e-mail: k.drobiec@swsz.katowice.pl
Rokrocznie inicjatywę obejmuje patronatem Marszałek Województwa Śląskiego oraz Prezydent Miasta Katowice. ŚSzB promowane są również w lokalnych mediach.
Studenckie Biuro Karier Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. J. Ziętka, cała społeczność akademicka oraz HRstandard.pl zapraszają Państwa do udziału w III Śląskich Spotkaniach z Biznesem.