Już niebawem odbędzie się III edycja Employer Branding Stars. Do Kapituły Jury konkursu EBstars zaprosiliśmy m.in. Magdalenę Selwant-Różycką z UPS Polska.
Poprosiliśmy, żeby odpowiedziała na kilka krótkich pytań związanych z oczekiwaniami względem projektów startujących w konkursie EBstars.
Co jest dla Pani ważne w kampaniach employer branding?
Komplementarne podejście do wszystkich elementów kampanii, jej celów i wykorzystanych narzędzi, jak również ewaluacja osiągniętych efektów, która będzie się przekładać na planowanie dalszych działań w przyszłości.
Na co szczególnie zwraca Pani uwagę przyglądając się projektom z tego obszaru?
Na egzekucję oraz spójność w działaniach wewnętrznych i zewnętrznych. Kampanie Employer Branding powinny łączyć realne doświadczenia pracowników z pracy dla danej firmy ze skutecznym wykorzystaniem dostępnych narzędzi komunikacji. W ten sposób wizerunek będzie budowany spójnie i efektywnie.
Co może Pani poradzić firmom zgłaszającym swoje projekty?
Ważne jest, aby patrzeć na projekty Employer Branding w dłuższej perspektywie. Jak każdy proces związany z budową wizerunku, wymagają one czasu oraz systematycznych i spójnych działań. Chociaż bieżące modyfikacje i dostosowanie do zmian na rynku pracy oraz potrzeb organizacji jest koniecznością, to podstawą pozostają strategiczne cele długookresowe.
O Employer Branding Stars
Finał konkursu odbędzie się na konferencji HRcamp 12 czerwca 2014r.
Konkurs organizowany jest przez portal HRstandard.pl, a jego partnerem merytorycznym jest Employer Branding Institute.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w okresie od lipca 2013 do marca 2014. Do konkursu zapraszamy pracodawców realizujących najlepsze kampanie employer branding, w tym kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego oraz komunikacji wewnętrznej. Kampanie zostaną ocenione przez niezależny zespół jury, składający się z ekspertów employer brandingu, komunikacji, PR, HR i marketingu.