Chcesz wiedzieć w jaki sposób analizować wizerunek wewnętrzny pracodawcy? Czy w odpowiedni sposób komunikujesz się z pracownikami? Jak zorganizować komunikację w procesie zmiany w organizacji? Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób stworzyć biuletyn pracowniczy lub firmowego bloga?
Zastanawiasz się nad wdrożeniem badania zaangażowania w organizacji? Chcesz się dowiedzieć w jaki sposób zbudować system ocen, który zaangażuje pracowników? Zastanawiasz się nad wprowadzeniem rekrutacji wewnętrznej? W jakie działania CSR warto się angażować?
Zapraszamy na warsztaty organizowany przez Employer Branding School:
Komunikacja wewnętrzna narzędziem employer brandingu
Termin: 16 listopada 2011, Warszawa
Zaangażowanie pracowników narzędziem employer brandingu
Termin: 17 listopada 2011, Warszawa
KONKURS ROZSTRZYGNIĘTY!
Employer Branding Institute ufundował po 1 bezpłatnej wejściówce na warsztaty z zakresu komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników. Aby wygrać wejściówkę należy podać przykład działań sprzyjających zaangażowaniu pracowników. Autorzy najciekawszych propozycji otrzymali możliwość udziału w warsztatach.