Employer Branding to działania firmy mające na celu budowanie jej wizerunku jako pracodawcy z wyboru, wpływające na większą dostępność do talentów na rynku, zmniejszające rotację i zwiększające zaangażowanie pracowników. By pozyskać pracowników z „najwyższej półki” na wszystkich szczeblach organizacji, trzeba o nich zabiegać tak samo, jak o klientów.
W pierwszej kolejności działy HR we współpracy z działem marketingu i zarządem, powinny przygotować skuteczną strategię budowania wizerunku pracodawcy, czyli działania w ramach Employer Branding i odpowiedzieć sobie na pytania:
- Jak zmierzyć naszą markę pracodawcy?
- Jaką pozycję ma nasza konkurencja i jacy kandydaci są naszą grupą docelową?
- Jak wyznaczać EVP (Employee Value Proposition) dla naszej organizacji?
- Jaki plan działań przyjąć, jakie kanały i narzędzia wykorzystać w kampanii i jak mierzyć jej efektywność?
- Jak przekonać zarząd do działań employer branding?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzi znajdą Państwo na najbliższym szkoleniu organizowanym przez Employer Branding School:
Temat: Strategia EB, czyli o tym jak zostać pożądanym pracodawcą
Termin: 14-15.10.2010, Warszawa
Prowadzący: Anna Macnar
Koszt: z rabatem tylko 1000 pln!*
*Aby skorzystać ze zniżki, należy w formularzu rejestracji w polu Kod promocyjny wpisać hasło „Specjalne zaproszenie”. Formularz znajduje się na stronie http://ebinstitute.pl/o-nas/program/
Szkolenie jest pierwszym modułem cyklu szkoleń organizowanym przez Employer Branding Institute.
Employer Branding Institute jedyna organizacja w Europie Środkowo-Wschodniej, posiadająca kompleksowy system certyfikacji specjalistów EB. Uczestnicy szkoleń w ramach Employer Branding School mogą, w zależności od stopnia zaawansowania, uzyskać First lub Advanced Certificate in Employer Branding. Partnerem medialnym przedsięwzięcia jest portal Employer-branding.pl i Portal HRK.pl, a partnerami branżowymi m.in. MJCC Employer Branding Consultants oraz Grupa Adweb.