Dzień na U – dodatkowy dzień wolny dla pracowników Avon Garwolin

Ruszyła kolejna edycja kampanii Dzień na U, zainicjowanej 4 lata temu przez Fundację Rak’n’Roll razem z firmą Avon, która jako pierwsza w Polsce wprowadziła dla swoich pracowników dodatkowy dzień urlopu na badania profilaktyczne. Od tego czasu do akcji dołączyło blisko 30 innych organizacji, działających w Polsce, a także spółki Avon z innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

 

W ramach kampanii Dzień na U Fundacja Rak’n’Roll oraz Avon zachęcają Polaków do regularnych badań profilaktycznych, które każdy powinien wykonywać co najmniej raz w roku w trosce o własne zdrowie. Pomóc ma w tym jeden dodatkowy dzień wolny, który przystępujące do akcji organizacje oferują swoim pracownikom, aby mogli oni wykonać takie badania w ramach czasu pracy. Avon jest pierwszą firmą w Polsce, która wprowadziła Dzień na U dla wszystkich swoich pracowników bez wyjątków, zarówno w biurze w Warszawie, jaki i w fabryce oraz w centrum dystrybucyjnym w Garwolinie. Ponieważ Avon prowadzi także kampanię Avon Kontra Rak Piersi, w sposób szczególny zachęca Polki do wykorzystania Dnia na U na badanie piersi.

 

– Coroczne, profilaktyczne badania to przejaw dbania o siebie, który powinien stać się nawykiem każdej i każdego z nas. Naszym celem jest to, by dla Polek i Polaków było to tak samo naturalne i tak samo weszło im w krew, jak chociażby wykonywane rutyny pielęgnacyjne: pójście do fryzjera, „na paznokcie”, masaż czy do siłowni. Dążymy do tego zachęcając do wybrania jednego dnia w roku, w którym potwierdzenie zdrowia jest na pierwszym miejscu, a brak czasu nie stanowi wymówki – to właśnie Dzień na U. Bo ten raz w roku ktoś może Was zastąpić – apeluje Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll.

 

Warsztaty z samobadania piersi dla nastolatek z Garwolina

 

Dodatkowo, w tym roku Avon Garwolin, wspólnie z fundacją Rak’n’Roll, zaangażował się w program edukacyjny „Normalne, że je poznaję”, w ramach którego uczennice szkół średnich z powiatu garwolińskiego zaproszone są do wzięcia udziału w warsztatach z samobadania piersi. Podczas zajęć dowiedzą się, jak prawidłowo przeprowadzić takie badanie. Zyskają także świadomość, że powinno ono stać się zdrowym nawykiem każdej kobiety.

 

Program „Normalne, że je poznaję” idealnie wpisuje się w społeczną misję marki Avon, która konsekwentnie wspiera Polki w trosce o zdrowie, rozwijając świadomość profilaktyki raka piersi. W Avon Garwolin co roku organizujemy dla pracujących u nas kobiet badania USG piersi oraz cytologiczne. Nie zapominamy także o mężczyznach, przypominając im o profilaktyce, m. in. w ramach kampanii Movember. Niezbędne badania można wykonać w ramach Dnia na U. Nasi pracownicy mogą przy tym korzystać z prywatnej opieki medycznej, którą oferujemy im w ramach benefitów pozapłacowych – mówi Jakub Żurowski, Dyrektor Fabryki Avon w Garwolinie. Więcej informacji o programie „Normalne, że je poznaję” pod linkiem: www.avon.pl/programedukacyjny

 

Avon Garwolin

 

Avon Operations Polska to największa i jednocześnie najbardziej zaawansowana technologicznie fabryka Avon na świecie. Innowacyjny kompleks produkcyjny, zlokalizowany w Garwolinie (woj. mazowieckie) zatrudnia ponad tysiąc pracowników. Co roku powstaje tu ok. pół miliarda kosmetyków, które trafiają do ok. 50 krajów na 3 kontynentach.

 

W 2016 roku z kompleksu fabrycznego w Garwolinie została wydzielona osobna spółka – Avon Distribution Polska. Jej zadaniem jest pakowanie i wysyłanie zamówień do Konsultantek Avon w Polsce, Czechach, Niemczech i Ukrainie. Centrum dystrybucyjne zatrudnia ok. 300 pracowników. Rocznie pakowanych jest tu około 190 milionów sztuk produktów.

 

Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

 

Zmieniamy schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działamy na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomagamy przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzymy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Mówimy o raku rzeczowo i odważnie, przełamujemy tabu, uświadamiamy. Udało nam się stworzyć nową jakość w sposobie mówienia o chorobie w przestrzeni publicznej. Wobec rosnącej skali problemu, utrudniamy życie rakowi. Działamy na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień. Fundacja Rak’n’Roll powstała w październiku 2009 roku z inicjatywy Magdy Prokopowicz, która po swoich doświadczeniach z chorobą onkologiczną chciała pomóc ludziom w podobnej sytuacji. Więcej informacji na stronie: www.raknroll.pl

 

Avon Kontra Rak Piersi

 

Kampania Avon Kontra Rak Piersi działa w Polsce już od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw poświęconych profilaktyce raka piersi w kraju. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Zachęcamy do regularnego badania, aby potwierdzić zdrowie swoich piersi. Do 2021 roku firma Avon dofinansowała już 58 tys. badań USG w Gabinetach z Różową Wstążką. Co roku firma przekazuje na ten cel ponad 500 tys. zł. Kampanię Avon Kontra Rak Piersi można wspierać przez cały rok, kupując produkty z Różową Wstążką. Całkowity dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na realizację kampanii Avon Kontra Rak Piersi.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0