EBnavi w programie akceleracji MIT Enterprise Forum Poland!

EBnavi znalazło się wśród 18 startupów, które zakwalifikowały się do 5 edycji programu akceleracji organizowanego przez MIT Enterprise Forum Poland. Dzięki temu przez 3 miesiące zespół Employer Branding Institute ma szansę korzystać ze szkoleń oraz sesji networkingowych z najlepszymi specjalistami z Polski i zagranicy.

Jak wynika z badań i nowinek branżowych, technologia wkracza do świata HR i employer branding wielkimi krokami. Pozwala na zwiększenie innowacyjności i konkurencyjności i po prostu ułatwia nam życie. Dlatego Employer Branding Institute, dzięki EBnavi, pomaga markom stać się lepszymi pracodawcami. Od potrzeby rozwoju narzędzia, do konkretnych kroków nie jest daleko. Po przejściu wymagającego procesu rekrutacyjnego EBnavi znalazło się w gronie 18 startupów, które zakwalifikowały się do 5 edycji programu.

Ostatnim etapem selekcji był wywiad i prezentacja EBnavi przed komisją złożoną z ekspertów, zarówno członków MITEF Poland, jak i partnerów komercyjnych programu, wraz z sesją Q&A. Aby się zakwalifikować, pomysł musiał być nie tylko innowacyjny technologicznie, ale także obronić się z punktu widzenia jego założeń biznesowych.

– mówi Martyna Karpiuk, Marketing Specialist w Employer Branding Institute.

Olbrzymia dawka wiedzy i kontaktów biznesowych.

Cel programu MIT Enterprise Forum Poland to rozwój młodych innowacyjnych firm technologicznych poprzez połączenie ich potencjału z wiedzą i doświadczeniem wiodących polskich i międzynarodowych firm.

EBnavi

Program to trzymiesięczny intensywny okres szkoleń, warsztatów oraz sesji networkingowych, podczas których można zdobyć nowe doświadczenia i wiedzę. Udział w programie umożliwia kontakty z najlepszymi specjalistami z Polski i zagranicy, mentorami, inwestorami oraz partnerami korporacyjnymi. To szansa na poznanie zarówno doświadczonych przedsiębiorców, jak i grona inspirujących młodych ludzi, którzy są twórcami nowej sceny przedsiębiorczości w Polsce i na świecie. To również olbrzymia dawka wiedzy i kontaktów biznesowych, która pomaga w codziennym rozwoju EBnavi.

Materialnie rzecz ujmując, udział w programie kończy się udziałem w tygodniowym Bootcampie w Bostonie oraz wygraną 100 tys. zł w konkursie CVC Young Innovator Awards dla najlepszych startupów.

Merytoryka i praktyczne umiejętności, a przy tym dobra zabawa!

W związku z tym, że sami również organizujemy eventy dla biznesu np. HRcamp, bardzo doceniamy organizację i logistykę programu. Warsztaty odbywają się w miejscach dopasowanych do środowiska startupowego, takich jak np. Campus Warsaw.

-dodaje Martyna Karpiuk z Employer Branding Institute.

Tematyka szkoleń jest oparta na metodologii akceleracji opracowanej przez Massachusetts Institute of Technology. Ma to na celu przyspieszenie komercjalizacji startupowych pomysłów. Dużą wartością są również mentorzy zagraniczni. Wisienką na torcie były warsztaty Pitch Academy z Lindą Plano, które były absolutną petardą jeśli chodzi o zawartość merytoryczną i praktyczne umiejętności.

EBnavi odpowiedzią na potrzeby pracodawców.

EBnavi jest owocem ponad 10-letniego doświadczenia i wiedzy Barbary Zych, CEO Employer Branding Institute, w obszarach HR i employer branding. To narzędzie typu Saas, stworzone do oceny, benchmarku i zarządzania marką pracodawcy, w pełni oparte na danych i wskaźnikach danej organizacji. Dzięki EBnavi, Employer Branding Institute pomaga markom stać się lepszymi pracodawcami, pożądanymi przez kandydatów i uwielbianymi przez pracowników.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      Share This
      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled