Jedyna w Polsce konferencja zawodowa dla specjalistów ds. komunikacji i Public Relations odpowiedzialnych za budowanie profesjonalnego wizerunku, a także osób planujących rozwój kariery w obszarze Public Relations powraca w zupełnie nowej odsłonie. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji na dokształcenie się i zadbaj o reputacje jak nigdy wcześniej już 28 listopada w warszawskim Multikinie Ursynów.
Stawiamy na 100% merytoryki i praktyki oferując program na miarę potrzeb nowoczesnego Public Relations i komunikacji. Poprzednie edycje spotkały się z zainteresowaniem ponad 500 uczestników, którzy otrzymaną wiedzę mogli wdrożyć w swojej codziennej pracy. Wśród prelegentów znalazła się również CEO Employer Branding Institute – Barbara Zych, która opowie o tym jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz.
Wśród prelegentów wystąpią:
Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej
Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu. CEO Employer Branding Institute.
Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking
Adam Sanocki – Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B
Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu
Adam Mikołajczyk – Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego
Monika Kubiak – Ekspertka w relacjach klient – agencja
Rafał Sałak – Ekspert w zakresie automatyzacji i personalizacji PR
Andrzej Gruszka – Ekspert w zakresie digital PR
Skrócony program wydarzenia:
Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.
Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?
Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?
Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?
Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.
Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?
Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?
Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?
Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?
Nie zwlekaj i dołącz do wydarzenia już dziś.
Bilety są dostępne tutaj: http://www.nowoczesny-pr.pl/