Już jest! Raport Angażowanie i Motywowanie Pracowników
Szanowni Państwo,
Wyobraźcie sobie proszę taką sytuację – zostajecie szefem ważnego projektu i macie do swojego zespołu wybrać jedną z dwóch osób. Piotr ma niższe kompetencje fachowe, ale jest wysoce zmotywowaną osobą. Paweł potrafi więcej, tyle, że można mieć zastrzeżenia co do jego zaangażowania. Kogo byście Państwo wybrali?
Motywacja ludzka jest kapryśna. Zmienia co chwila zdanie i potrzebuje nowych bodźców. Jest bardzo łasa na głaski, ale też szybko do nich przywyka. Nie ma jednego środka, który działa na każdego pracownika. Rolą szefów jest trzymanie motywacji różnych ludzi, rolą menedżerów HR-u znalezienie i wdrożenie takich rozwiązań, które pomogą ten cel osiągnąć. Wszystko to dodatkowo musi być spójne z wartościami i kulturą firmy.
Z ogromną przyjemnością oddajemy w Wasze ręce raport poświęcony angażowaniu pracowników w firmie. Wśród zadań jakie stoją przed menedżerami, zwiększanie i wzmacnianie motywacji pracowników jest jednym z najtrudniejszych wyzwań. Zaangażowania nie da się kupić. Trzeba je wypracować. Wspaniale opowiada o tym m.in. Henrietta Varju – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Edenred Polska. W relacji pracownik -pracodawca trzeba być przede wszystkim uwzględniać potrzeby ludzi. Zróżnicowanie oczekiwań wynika zarówno z czynników demograficznych, jak wiek, płeć, wykształcenie, ale również ze specyficznej sytuacji konkretnego człowieka. W czasach kiedy Big Data ma wpływ na coraz więcej decyzji biznesowych, właśnie ludzkie spojrzenie na drugiego człowieka jest wielkim wyzwaniem zarówno szefów działów, jak i menedżerów HR.
Mam ogromną nadzieję, że Raport Angażowanie i Motywowanie Pracowników będzie dla Państwa źródłem inspiracji.
A w raporcie…..
1. Budowanie motywacji i zaangażowania w Edenred
Wywiad z Vianney du Parc – Prezesem Edenred Polska
2. Twój pracownik jest najlepszym ambasadorem marki!
Goldenline
3. Angażowanie pracowników zaczyna się jeszcze przed rekrutacją!
Employer Branding Institute
4. Rola pracodawcy w budowaniu silnych zespołów
Wywiad z Henriettą Varju – Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu Edenred Polska
5. 5 kroków niematerialnej motywacji
PwC
6. Sztuka motywowania. Jak wyjść poza schemat?
Benefit Systems
7. Budowanie zaangażowania jako klucz do sukcesu biznesowego firmy
Mars
8. Zarządzanie z zaangażowaniem w tle
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
9. Działania zwiększające zaangażowanie pracowników
Provident
10. Dać szansę motywacji
Wywiad z Markiem Troniną – Dyrektorem Maratonu Warszawskiego
11. Motywacja. 4 x robisz to źle
Felieton
12. Nowe zasady zaangażowania pracowników
HayGroup
13. Budowanie zaangażowania pracowników w firmie outsorcingowej
Sii
14. Budowanie przyszłej kadry pracowniczej oraz realizacja strategii Employer Branding – jak zaangażować pracowników?
Techland
16. Jak mierzyć zaangażowanie w realizację strategii firmowej?
Danone
Wydawca:
Partnerzy merytoryczni:
Współpraca: