Dlaczego zaczął się Pan zajmować Employer Brandingiem?
Grzegorz Albrecht: Prowadziłem agencję interaktywną — rynek szybko się wypełniał. W poszukiwaniu „błękitnego oceanu” trafiłem na kilka nisz m.in. Employer Branding.
Jak wyglądały Pana pierwsze doświadczenia w Employer Brandingu?
Grzegorz Albrecht: Był to okres niskiej podaży pracowników na rynku, wtedy firmy zaczęły szukać czegoś więcej niż tylko fajne ogłoszenie, by zaciekawić najlepszych ludzi na rynku. Jeden z briefów trafił w moje ręce. Udało się zrobić pierwszy ciekawy projekt.
Czym zajmuje się Pan obecnie?
Grzegorz Albrecht: Doradzam zarządom i właścicielom firm. Pomagam kształtować produkty i narzędzia marketingowe mieszając innowacyjne kanały komunikacji z elementami psychologii.
Które zagadnienia z Employer Brandingu są dla Pana najbardziej interesujące?
Grzegorz Albrecht: Podziwiam komunikaty Employer Brandingowe, które odpowiadają kulturze firmy i są autentyczne. Nie są kierowane do wszystkich (czyli do nikogo) i nie obiecują gruszek na wierzbie.
Jakie trendy i zmiany w Employer Brandingu będą, Pana zdaniem, dominować w najbliższych latach?
Grzegorz Albrecht: Silne marki będą uspójniać swoje systemy komunikacji, by budować długofalowe skojarzenia pośród potencjalnych pracowników. Mniej działań ad hoc, a więcej wartościowej strategii.
Co słuchacze studiów Employer Branding wyniosą z zajęć prowadzonych przez Pana?
Grzegorz Albrecht: Inspirację do ciągłego rozwoju i podstawowy warsztat do konstruowania skutecznych kampanii.
Jakie umiejętności są, według Pana, szczególnie ważne dla specjalisty Employer Branding?
Grzegorz Albrecht: Zrozumienie biznesu i otwartość na zmiany.
ZAPRASZAMY NA STUDIA MANAGERÓW EMPLOYER BRANDING
Image courtesy of bplanet/FreeDigitalPhotos.net