Gwiazdorska Konferencja HRcamp & #truWarsaw za nami!

popcorn220x220W dniach 11-12 czerwca 2013r. po raz V odbył się HRcamp. Jest to jedna z najciekawszych konferencji HR w Polsce. Jak co roku dostarczyła uczestnikom wielu inspiracji, wskazując na konieczność współpracy HR i innymi obszarami działalności firmy. W ramach tej edycji, po raz pierwszy w Polsce, odbyło się TRU®- wydarzenie HR organizowane na całym świecie, m.in. w Wielkiej Brytanii, Chinach czy USA (w Warszawie pod nazwą #truWarsaw). Organizatorem Konferencji HRcamp jest portal HRstandard.pl oraz eRecruiter.

 

Tegoroczny HRcamp odbył się pod hasłem candidate’s experience. Podczas dwóch ścieżek przyjrzeliśmy się zarówno doświadczeniom kandydatów, jak i pracowników. Swoje case study zaprezentowali przedstawiciele takich firm jak: K2 Internet, Lidl Polska, CHI Polska SA, Microsoft, Provident Polska, Hewlett- Packard GBC, Comarch czy Citi Handlowy. O komunikacji wewnętrznej mówili eksperci z Advisio i Employer Branding Institute. Dowiedzieliśmy się o prowadzonym właśnie badaniu zaangażowania pracowników i kandydatów Employer Brand Engagement Index organizowanym przez Employer Branding Institute. Nie zabrakło również debaty specjalistów HR w temacie: „Przyjazna rekrutacja- jak i czy warto dbać o wrażenia kandydatów?”.

 

Poza najlepszymi specjalistami na polskim rynku pracy na Konferencji wystąpił również Bill Boorman, założyciel TRU® oraz jeden z najpopularniejszych blogerów HR na świecie. Podczas prezentacji „The cult of work” zachęcał uczestników do odważniejszych działań na polu employer branding’owym zgodnie z mottem „Try things, apologize later!” Ponadto, swoimi doświadczeniami z obszaru wykorzystywania social mediów w działaniach HR podzieliła się Anna Kadric, Global Social Media Manager w Arrow Electronics, Sweden.

 

Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była gala Employer Branding Stars, na której zaprezentowano najciekawsze filmiki rekrutacyjne ze świata oraz nastąpiło rozdanie nagród EBStars. Do grona tegorocznych zwycięzców należą: Luxoft, BRE Bank, Ernst&Young, Grupa Żywiec i Jeronimo Martins.

 

Drugiego dnia konferencji odbyło się #truWarsaw, które przyniosło uczestnikom wiele niespodzianek. W kuluarach kina Atlantic przez cały dzień prowadziliśmy 29 dyskusji na tematy związane z HR, social media, employer branding’iem. Ścieżki prowadzili najlepsi eksperci z kraju i ze świata. Ta niecodzienna formuła pozwoliła na wymianę doświadczeń oraz uzyskanie zindywidualizowanej wiedzy.

 

Konferencja HRcamp & #truWarsaw za nami. W tym roku znowu była pełna wiedzy, inspiracji i nowości. Ciekawe czym zaskoczą nas organizatorzy w kolejnej edycji?

 

 

Partnerzy konferencji: Start People, Instytut Badań Edukacyjnych, Click Meeting, SmartCheck, Employer Branding Institute

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Money.pl, Goldenline, PRoto, GazetaPraca.pl, marketingowiec.pl, Marketer+, Nowoczesna firma, eGospodarka.pl, QBusiness.pl, Personel i zarządzanie, rynekpracy.pl, SAZ, Rekruter.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0