Już za miesiąc Warszawskie Dni Rekrutacji

II edycja Warszawskich Dni Rekrutacji, która rozpocznie się 28 listopada w Akademii Leona Koźmińskiego to wielka gratka merytoryczna dla wszystkich zainteresowanych branżą HR. W tym roku organizatorzy przygotowali wiele ciekawych i niepokazywanych dotychczas case’ów z zakresu rekrutacji i employer brandingu.


Otwierające wystąpienie Piotra Langera z Unicredit będzie mocnym rozpoczęciem konferencji. W prezentacji „O innowacji, rozwoju i przywództwie, czyli o budowaniu wizerunku inaczej” poruszany będzie ciekawy problem budowania wizerunku pracodawcy podczas szybko zmieniającej się rzeczywistości. Kandydaci coraz częściej mają ustalony obraz danego pracodawcy, który nie jest kreowany przez oficjalne tradycyjne kanały. W jaki więc nowy sposób budować tą świadomość?  Piotr Langer będzie starał się odpowiedzieć na to pytanie.


Nawiązaniem do wypowiedzi Pana Langera będzie debata zorganizowana przez Partnera Konferencji – Akademię Leona Koźmińskiego „Rekrutuję świadomego kandydata”. Uczestnicy debaty (AVON, PwC, Unicredit, Citi Group) dyskutować będą na temat rekrutacji przyszłości. Przedstawią także swoje doświadczenia w zakresie spotkań ze studentami na targach pracy oraz w firmie, organizowania praktyk, czy mentoringu. Uczestnicy debaty skonfrontują się z nowymi oczekiwaniami Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego wobec praktyk studenckich.


BNP Paribas w ścieżce Narzędzia zada pytanie nurtujące każdego rekrutera: Jak ocenić, czy kandydaci mówią prawdę? Trudno wskazać takiego specjalistę ds. rekrutacji, który nie zastanawiał się na ten temat. Współcześni kandydaci są niemal zawsze bardzo dobrze przygotowani do rozmowy rekrutacyjnej. Czy wyuczone formuły powtarzane na rozmowach są miarodajnym probierzem kompetencji kandydata? Współczesny rekruter powinien mieć ukształtowany zmysł dostrzegania mowy ciała – komunikacji niewerbalnej. Nierzadko to ona może decydować o wiarygodności kandydata.


Na Warszawskich Dniach Rekrutacji zostaną także zaprezentowane wyniki badań – Innowacyjne narzędzia badania wizerunku pracodawcy, przeprowadzone przez Employer Branding Institute.


Partnerami strategicznymi konferencji są: GoldenLine, Start People, oraz Bonus Systems. Partnerem jest AG Test HR.


Wystąpią: Unicredit, AVON, IKEA, BNP Paribas, Henkel, UPS, Microsoft, Grupa Żywiec, Groupon, PwC, Sii, Capgemini, Cito Bank, Motorola Solutions – Jak oni rekrutują najlepszych?


Dowiedz się 28 listopada, zapisz się już dziś!


Masz pytania odnośnie konferencji? Napisz lub zadzwoń:

Mateusz Stempak
mateusz.stempak@hrstandard.pl
tel: 508 046 044

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled