Chcesz wiedzieć gdzie szukać Twoich kandydatów w internecie? Jak do nich dotrzeć? Jak wykorzystać social media (Facebook, NK, LinkedIn, GL, blip) i komunikację wirusową w budowaniu wizerunku pracodawcy? Czy i jak prowadzić bloga? Jak nagrywać filmiki video? Jakie informacje publikować w profilu pracodawcy? Jak dobierać narzędzia internetowe w kampaniach wizerunkowych, a jakie w działaniach rekrutacyjnych? Jak zarządzać wizerunkiem pracodawcy w internecie, jak reagować na negatywne opinie o firmie?
Zapraszamy na warsztaty organizowane przez Employer Branding School:
„Pracodawca w sieci, czyli o tym jak budować wizerunek w internecie”
Termin: 9-10 czerwca 2011, Warszawa
Prowadzący: Piotr Ruszowski
Oferta LAST MINUTE: 1000 PLN netto (50% rabatu)
Zarys programu:
Identyfikacja pożądanych kandydatów (grup docelowych) w internecie
Analiza aktywności grup docelowych
Dobór narzędzi do realizacji strategii EB w Internecie
Kampanie wizerunkowe vs kampanie rekrutacyjne
Kampanie skierowane do pracowników vs kandydatów
Charakterystyka działania najważniejszych narzędzi internetowych (strony kariery, blogi, social media, video, fora internetowe, profile pracodawcy, seo, sem, itd.)
Zasady działania komunikacji wirusowej w działaniach wizerunkowych
Komunikacja kryzysowa w internecie
Pomiar skuteczności działania poszczególnych narzędzi
Warsztaty odbywają się w centrum Warszawy
ZAPYTAJ o szczegóły pod adresem kontakt@ebinstitute.pl
Więcej o warsztacie w ofercie Employer Branding School