Akcja #BoschwPogotowiu rozwija skrzydła. W jej ramach firma BSH przekazała właśnie sprzęty do wszystkich 22 baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w całej Polsce.
Firma BSH (w portfolio, której znajdują się AGD marki Bosch) już w pierwszych dniach walki z wirusem COVID-19, rozpoczęła akcje pomocowe wspierające szpitale i stacje ratownictwa medycznego. Jednym z pierwszych beneficjentów akcji #BoschwPogotowiu jest Lotnicze Pogotowie Ratunkowe (LPR). Na rzecz jednostki firma BSH przekazało pralki oraz suszarki do ubrań, doposażając tym samym wszystkie 22 bazy LPR w całym kraju.
Każdego roku Lotnicze Pogotowie Ratunkowe nie tylko transportuje pacjentów, ale przede wszystkim niesie pomoc medyczną dla kilkunastu tysięcy potrzebujących, ofiar wypadków czy nagłych zachorowań bezpośrednio w miejscu zdarzenia. Również w sytuacji pandemii załogi udzielają medycznych czynności ratunkowych na najwyższym poziomie. Walka z czasem jest czynnikiem dominującym w pracy służby medycznej. „Często ratownicy nie mają tego czasu, by zatroszczyć się o siebie. Mamy nadzieję, że dzięki przekazanemu AGD będą mieli poczucie, że ktoś czuwa nad tym, by w trakcie służby poczuli się bezpieczni. W ten sposób chcemy zwrócić im dobro, jakim się dzielą z nami wszystkimi na co dzień” – dodają koordynatorzy akcji #BoschwPogotowiu.
– Sprzęt otrzymany od firmy BSH na pewno przyczyni się do szybszego odtworzenia gotowości załóg. W obecnej sytuacji, kiedy dbałość o higienę jest szczególnie ważna, zwiększyło się zapotrzebowanie na czyszczenie, pranie, dezynfekcję również odzieży wierzchniej. Podarowane pralki i suszarki pozwolą szybciej wykorzystać np. uprany kombinezon – mówi Justyna Sochacka, rzecznik prasowy Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
Serdecznie dziękujemy personelowi medycznemu oraz wszystkim pracownikom Lotniczego Pogotowia Ratunkowego za pomoc, wysiłek i opiekę. Jesteście naszymi Bohaterami!
#Dziękujemy
#ZostanwDomu #BoschWPogotowiu