18 listopada 2014 r. w siedzibie Banku Millennium w Warszawie odbędzie się unikalne wydarzenie dla studentów – Millennium Day. Spotkanie umożliwi uczestnikom rozwój umiejętności podczas warsztatów prowadzonych przez ekspertów z zakresu bankowości. Komunikację wydarzenia wspiera Radosław Kotarski – autor popularnego internetowego programu Polimaty (www.polimaty.pl).
Millennium Day to wydarzenie, w trakcie którego studenci będą mieli okazję rozwinąć swoje umiejętności na warsztatach z zakresu: negocjacji z klientami, typologii klientów, sprzedaży e-commerce czy kreatywności. Specjalny test, dostępny na stronie internetowej banku w sekcji „Kariera”, pokaże, na który z nich powinni się zgłosić. W trakcie wydarzenia uczestnicy dowiedzą się też, jak budować karierę w oparciu o swoje mocne strony oraz porozmawiają o swojej przyszłości z ekspertami Banku Millennium. Dodatkowo uczestniczący w spotkaniu studenci będą mieli niepowtarzalną okazję poznać historię sukcesu Radosława Kotarskiego.
Wykorzystanie wizerunku Radosława Kotarskiego w promocji wydarzenia wynika z popularności twórcy Polimatów w tej wiekowej grupie odbiorców. Udział popularnej osoby w budowaniu marki pracodawcy firmy to pierwsza tego rodzaju inicjatywa w Polsce. – W Polsce wykorzystywanie znanej osoby w działaniach employer branding to terra incognita kreowania marki pracodawcy – mówi dr Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute – Działanie Banku Millennium to także doskonały przykład na to, jak wykorzystać toczące się działania marketingowe wokół marki konsumenckiej do promocji wizerunku pracodawcy.
Za przygotowanie i promocję Millennium Day odpowiada Employer Branding Institute.
Więcej informacji na www.bankmillennium.pl/millennium-day.
Bank Millennium jest uniwersalnym bankiem, który posiada placówki w całej Polsce. Bank ma propozycje zarówno dla zorientowanych na pracę z ludźmi humanistów, jak i uzdolnionych analitycznie matematyków. W trakcie Millennium Day oferuje im rozwój umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi Klientów, kreatywności czy negocjacji.