Raport Rekrutacja 2013 Narzędzia i trendy

Co widzą kandydaci przeglądając Twoje oferty pracy? Jak wychować eksperta? Dlaczego HR powinien być partnerem dla biznesu, a Biznes partnerem dla HR? Z jakimi trendami w rekrutacji będziemy mieć do czynienia w przyszłym roku? Jak stworzyć program outplacement w swojej firmie? Odpowiedzi na te i na wiele innych pytań znajdą państwo w Raporcie


REKRUTACJA 2013 NARZĘDZIA I TRENDY

 

 



 

 

 

 

Spis treści:

 

  • Po co, Kogo, Jak i Czym, czyli o najważniejszych pytaniach w procesie budowania strategii employer branding – Barbara Zych, Employer Branding
  • Przyszłość należy do programów referencyjnych – Michael B. Junge, Irvine Technology Corporation
  • W pogoni za pracą – Julia Słowik, Start People
  • Wartości firmy w czasach reorganizacji – szacunek wartością do tworzenia programu outplacementu – Agata Jach, Maja Kwiatkowska, Sanofi Aventis
  • Jak profesjonalnie rekrutować kandydatów do centrów usług wspólnych – Jarosław Pięta, TestHR
  • Jakie trendy w rekrutacji będą najistotniejsze w 2013 r.? – komentarze eksperckie
  • Efektywna rekrutacja w czasach kryzysu – działania kosztowe i bezkosztowe, na które warto postawić – Monika Konopka, TATA Global Beverages
  • W jaki sposób możemy wykorzystać trendy w szkoleniach i rozwoju pracowników w strategii rekrutacyjnej – wywiad z Anną Simioni, Unicredit
  • Czy będziemy mieli do czynienia z kryzysem na rynku pracy w 2012 r.? – komentarze eksperckie
  • HR partnerem dla biznesu, biznes partnerem dla HR w budowaniu wizerunku pracodawcy –Małgorzata Boguska-Kuca, Makro Cash&Carry
  • LG Display wychowuje ekspertów – Renata Grybel, Józef Orzeszyna, Tomasz Celer, LG Display
  • Czy kandydat w 2013 r. będzie się różnił od kandydata z tego roku? – komentarze eksperckie
  • Co widzą kandydaci, czyli materiały rekrutacyjne pod lupą. Raport z innowacyjnego badania materiałów wizerunkowych pracodawców – Employer Branding Institute.


Wydawca





Partnerzy Główni:







Partner:





Patroni medialni: