Motywacyjna siła potrójnego podarunku

Świąteczny podarunek dla pracownika połączony z akcją charytatywną? To możliwe. Sodexo Benefits and Rewards Services przygotowało ofertę dla firm, które przy okazji świąt chcą nie tylko nagrodzić pracowników za całoroczną pracę, ale też pomóc i zachęcić do pomagania potrzebującym.

Każdy lubi dostawać prezenty, a okres Bożego Narodzenia szczególnie kojarzy się z prezentami.  Jak wynika z badania „Drogowskaz motywacyjny 2016”, przeprowadzonego przez instytut Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, świąteczne podarunki dla pracowników to powszechna i mile widziana praktyka motywacyjna już w ponad 90% polskich firm. Ale święta to nie tylko czas wzajemnego obdarowywania, ale również czas dzielenia się z innymi, tymi najbardziej potrzebującymi.

Daj wybór i daj się zaangażować

Coraz więcej pracodawców zdaje sobie sprawę, że tylko odpowiednio dobrany i trafiony podarunek, przyniesie zakładany motywacyjny cel. Stąd rosnąca popularność Kuponów i Kart Podarunkowych, które wybór finalnego prezentu pozostawiają samym obdarowanym.

Ale dla wielu pracowników, zwłaszcza tych z pokolenia milenialsów oprócz wolności wyboru ważne jest również zaangażowanie społeczne. Dlatego chętnie biorą udział w akcjach społecznych i wyżej cenią pracodawców, dla których dobroczynność jest ważna.

Świątecznym podarunkiem, który nie tylko oznacza swobodę wyboru prezentu, ale jednocześnie uruchamia lawinę pomagania jest limitowana Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger. Co najważniejsze pomoc najbardziej potrzebującym nie kosztuje dodatkowo ani firmy, która zdecyduje się na zakup Karty, ani pracowników, którzy będą z niej korzystali. Jak to działa? Od każdej zakupionej przez pracodawców Karty Podarunkowej Sodexo Stop Hunger, Sodexo przekaże pieniądze Polskiej Akcji Humanitarnej na zakup posiłków dla podopiecznych programu Pajacyk. A pracownicy robiąc zakupy w sieci partnerów akcji spowodują, że ci od każdej transakcji kartą dołożą dodatkową złotówkę. Tak więc Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger nabiera potrójnej mocy dzięki zaangażowaniu pracodawców, pracowników oraz sieci partnerów.

Pomóż i daj pomagać

10 zakupionych przez pracodawców Kart Podarunkowych Sodexo Stop Hunger to jeden ciepły posiłek dla potrzebującego dziecka. Dodatkowo pracownicy będą mogli osobiście zaangażować się we wsparcie programu Pajacyk, kupując cegiełkę o wartości 4 zł w PromoSklepie na stronie www.DlaCiebie.sodexo.pl.

 – Dzięki współpracy z Polską Akcją Humanitarną stwarzamy firmom  możliwość rozszerzenia działań CSR oraz wzmocnienia własnego wizerunku. Dobroczynne działania pracodawców i zachęcanie do takich działań pracowników wpływa na lepsze utożsamienie się zatrudnionych z firmą. Charytatywne akcje sprawiają, że pracownicy czują się potrzebni i ważni dla innych. Mamy nadzieję, że nasza Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger uwolni moc świątecznej pomocypowiedziała Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników, Sodexo Benefits and Rewards Services.

Tegoroczna limitowana edycja Karty Podarunkowej Stop Hunger jest jej trzecią. Do 2016 roku Sodexo wspierało warszawskie Towarzystwo Przyjaciół Dzieci, fundując do tej pory ponad 3950 świątecznych posiłków dla dzieci.

Firmy, które dołączą do akcji Uwolnij moc potrójnego podarunkuotrzymają specjalne dyplomy 3 edycji akcji Stop Hunger – Pajacyk. Natomiast pracodawcy, którzy po raz trzeci zdecydują się na współpracę z Sodexo, statuetkę Pomagam Stop Hunger.


Źródło: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0