Rewolucja – Polacy pokazują, że lubią swoją pracę. Rusza PracujeBoLubie!

Czy wiesz, że aż 60% Polaków nie lubi swojej pracy?! W odpowiedzi na te zatrważające wyniki badań stworzyliśmy projekt PracujeBoLubie, który właśnie ruszył!

Chcemy rozpocząć dialog o pozytywnych emocjach związanych z pracą, inspirować dobrymi przykładami i edukować w zakresie kształtowania swojej pozytywnej kariery. Po prostu chcemy, aby więcej ludzi uśmiechało się na myśl o swojej pracy!

Jak? Nie działamy sami! Do naszej kampanii zaprosiliśmy osoby, które PracująBoLubią i nie boją się nam o tym opowiedzieć 🙂 Ba! Nawet lubią poniedziałki! Marcin Prokop, Joanna Kulig, Macademian Girl, Łukasz Jakóbiak i wielu innych opowiedzą nam o swoich motywacjach do pracy i o tym, jak można radzić sobie z momentami, kiedy się nie chce. Dzięki nam poznasz też inspirujące wypowiedzi ekspertów, czyli osób, które udowodnią, że naprawdę każdy z nas może lubić swoją pracę i uśmiechać się podczas porannej przejażdżki metrem… Brzmi niewiarygodnie? Jeżeli wciąż jest Ci za mało, to przedstawimy Ci też pracodawców, którzy pochwalą się uśmiechniętymi pracownikami, lubiącymi to, co robią! Dzięki nam poznasz Costa Coffee, Credit Agricole, Egis, Go Sport, ITmagination, mBank, Orbis, Sii, T-mobile i TVN od środka i dowiesz się jakie są ich sekrety w motywowaniu swoich pracowników!

Na naszej stronie internetowej www.pracujebolubie.pl w każdej chwili możesz sprawdzić swój poziom zadowolenia z Twojej pracy. Wystarczy tylko, że odpowiesz na kilka pytań… A po rozwiązaniu wejdź dalej po odrobinę inspiracji. Będziemy Cię zaskakiwać coraz to nowszymi historiami osób, które udowodnią, że można! A Ty? Może w końcu będziesz mógł się pochwalić hasłem #PracujeBoLubie!

Wierzymy, że w dużej mierze to od nas zależy jaką pracę wybieramy i jak się w niej czujemy!

Cele kampanii “Pracuje bo lubię”:

Niezwykle istotna jest dla nas tzw. “misja społeczna”. Chcielibyśmy aby więcej ludzi jadąc do pracy uśmiechało się do siebie, a niedziela nie generuje stresu przed poniedziałkiem. Jest to o tyle istotne, ponieważ te osoby często, są związane z nami. To może być nasz partner czy partnerka, najbliżsi przyjaciele lub rodzeństwo. Chcemy uchronić ludzi przed “nielubieniem” swojej pracy,a pracodawcom dać możliwość podnoszenia wyników firmy (zadowolony pracownik to efektywny pracownik!).

Ważne jest również to, aby inspirować ludzi dobrymi przykładam i edukować zakresie kształtowania swojej pozytywnej kariery. Chcemy przedstawiać ludziom możliwości, otworzyć oczy na to, że nie jest normalnym to, że wstajemy każdego dnia z nosem na kwintę i myślami jesteśmy już w weekendzie. Da się to zrobić, my szukamy takich ludzi, pokazujemy ich i liczymy na to, że uśmiech mimowolnie będzie wpełzał im na twarze.

Najważniejsze, rozpoczynamy dialog o pozytywnych emocjach związanych z pracą. Chcemy stworzyć dobre relację w kombinacji pracownik – pracodawca i na odwrót. To jest możliwe, i ta kampania jest tego potwierdzeniem.

Ciekawostki ze świata, zobacz jak praca którą się lubi wpływa pozytywnie na każdego z nas:

  • Osoby, które codziennie widują swojego przyjaciela zarabiają o 100 000 $ rocznie więcej, a Ci którzy są mili dla sąsiadów o 60 000 $
  • Holendrzy i Duńczycy są najszczęśliwsi w Europie….a połowa z nich pracuje part-time

Jak sprawdzić czy jesteś szczęśliwy w swojej pracy?

Uzupełnij “barometr szczęścia”, sprawdź czy jesteś szczęśliwy pracy, nie dość, że poznasz poziom szczęścia w pracy, ale też postawimy pewne diagnozy! Sprawdź TUTAJ!!!

Organizatorem akcji jest Employer Branding Institute, pomysłodawcą projektu i koordynatorem jest Dr Barbara Zych, psycholog biznesu. Zobacz o czym mówiła w studiu Dzień Dobry TVN!


14716083_1169443789793136_5539725416008352575_n


Autor: Dawid Lenard, Employer Branding Institute, Content Manager / Redaktor HRstandard.pl

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled