Bądź na bieżącoEmployer BrandingKariera HRKomunikacjaPressroomRozwójStrategiaWiedza

Jak zostać Łowcą Kontraktów – wystartowała II odsłona kampanii rekrutacyjnej Randstad kierowanej do handlowców

kariera bez dylematow

Wraz z początkiem lutego wystartowała II odsłona kampanii rekrutacyjno – wizerunkowej jednej z największej agencji zatrudnienia w Polsce – Randstad. Kampania pod hasłem „Kariera bez dylematów” kierowana jest do handlowców dotychczas niezwiązanych zawodowo z branżą rekrutacyjną. Jej celem jest: z jednej strony zbudowanie świadomości możliwości rozwojowych oferowanych przez firmę, a z drugiej – zachęcenie osób rozwijających się w obszarze sprzedaży do podjęcia wyzwań zawodowych w branży rekrutacyjnej.
 
– W ramach struktury naszej firmy umożliwiamy rozwój na stanowisku łączącym kompetencje rekrutera i handlowca sprzedawcy usług HR. Hasło przewodnie kampanii – „Kariera bez dylematów. W Randstad nie musisz wybierać” – nawiązuje do możliwości wyboru przez kandydata obszaru, w którym będzie spełniał się zawodowo, z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych stron – mówi Justyna Sławik, Manager Działu Rekrutacji w Randstad.
 
W jaki sposób Randstad zachęca handlowców do aplikowania?
W ramach kampanii została uruchomiona specjalna strona internetowa www.karierabezdylematow.pl, na której kandydaci mogą zapoznać się z profilami stanowisk oraz ofertą firmy, poznać historie pracowników Randstad oraz aplikować do pracy poprzez wypełnienie prostego formularza lub wysłanie swojego CV bezpośrednio na podany adres e-mail.
 
Kampania realizowana jest także przy wsparciu bannerów reklamowych z wykorzystaniem mechanizmów reklamowych serwisu Facebook oraz Google Display Network. W ramach akcji Randstad podejmuje także niestandardowe działania – na jednym z portali pracy potencjalni kandydaci mogą znaleźć nietypowe ogłoszenie o pracę pod nazwą Łowca Kontraktów.
 
– Chcemy w ten sposób zwrócić uwagę handlowców i zaciekawić potencjalnych kandydatów naszą ofertą – komentuje Justyna Sławik. W pierwszej odsłonie kampanii, w celu dotarcia do handlowców i potencjalnych kandydatów, firma zorganizowała m.in. akcję ambientową z wykorzystaniem serwisu Allegro. W ramach aukcji użytkownik mógł zakupić „Magiczny wizytownik Mistrza Sprzedaży”, który wspiera rozwój ekscytującej kariery. Wewnątrz wizytownika znajdowała się wizytówka zachęcająca do przesłania swojego CV do Randstad.
 
Firma budowała także świadomość marki na wybranych warszawskich uczelniach. Do przekazania komunikatu o możliwości podjęcia pracy w Randstad wykorzystany został niestandardowy nośnik w postaci luster.
 

 
Kampania jest realizowana przy wsparciu agencji Employer Branding Institute i potrwa do końca lutego 2016 roku.
 
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0