Raport Angażowanie i Motywowanie Pracowników

R_a_m220Już jest! Raport Angażowanie i Motywowanie Pracowników
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Szanowni Państwo,
 
Wyobraźcie sobie proszę taką sytuację – zostajecie szefem ważnego projektu i macie do swojego zespołu wybrać jedną z dwóch osób. Piotr ma niższe kompetencje fachowe, ale jest wysoce zmotywowaną osobą. Paweł potrafi więcej, tyle, że można mieć zastrzeżenia co do jego zaangażowania. Kogo byście Państwo wybrali?
 
Motywacja ludzka jest kapryśna. Zmienia co chwila zdanie i potrzebuje nowych bodźców. Jest bardzo łasa na głaski, ale też szybko do nich przywyka. Nie ma jednego środka, który działa na każdego pracownika. Rolą szefów jest trzymanie motywacji różnych ludzi, rolą menedżerów HR-u znalezienie i wdrożenie takich rozwiązań, które pomogą ten cel osiągnąć. Wszystko to dodatkowo musi być spójne z wartościami i kulturą firmy.
 
Z ogromną przyjemnością oddajemy w Wasze ręce raport poświęcony angażowaniu pracowników w firmie. Wśród zadań jakie stoją przed menedżerami, zwiększanie i wzmacnianie motywacji pracowników jest jednym z najtrudniejszych wyzwań. Zaangażowania nie da się kupić. Trzeba je wypracować. Wspaniale opowiada o tym m.in. Henrietta Varju – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Edenred Polska. W relacji pracownik -pracodawca trzeba być przede wszystkim uwzględniać potrzeby ludzi. Zróżnicowanie oczekiwań wynika zarówno z czynników demograficznych, jak wiek, płeć, wykształcenie, ale również ze specyficznej sytuacji konkretnego człowieka. W czasach kiedy Big Data ma wpływ na coraz więcej decyzji biznesowych, właśnie ludzkie spojrzenie na drugiego człowieka jest wielkim wyzwaniem zarówno szefów działów, jak i menedżerów HR.
 
Mam ogromną nadzieję, że Raport Angażowanie i Motywowanie Pracowników będzie dla Państwa źródłem inspiracji.
 
 

 
 
A w raporcie…..
 
1. Budowanie motywacji i zaangażowania w Edenred
Wywiad z Vianney du Parc – Prezesem Edenred Polska

2. Twój pracownik jest najlepszym ambasadorem marki!
Goldenline

3. Angażowanie pracowników zaczyna się jeszcze przed rekrutacją!
Employer Branding Institute

4. Rola pracodawcy w budowaniu silnych zespołów
Wywiad z Henriettą Varju – Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu Edenred Polska

5. 5 kroków niematerialnej motywacji
PwC

6. Sztuka motywowania. Jak wyjść poza schemat?
Benefit Systems

7. Budowanie zaangażowania jako klucz do sukcesu biznesowego firmy
Mars

8. Zarządzanie z zaangażowaniem w tle
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

9. Działania zwiększające zaangażowanie pracowników
Provident

10. Dać szansę motywacji
Wywiad z Markiem Troniną – Dyrektorem Maratonu Warszawskiego

11. Motywacja. 4 x robisz to źle
Felieton

12. Nowe zasady zaangażowania pracowników
HayGroup

13. Budowanie zaangażowania pracowników w firmie outsorcingowej
Sii

14. Budowanie przyszłej kadry pracowniczej oraz realizacja strategii Employer Branding – jak zaangażować pracowników?
Techland

16. Jak mierzyć zaangażowanie w realizację strategii firmowej?
Danone
 
 
 
 
Wydawca:
 

 
 
Partnerzy merytoryczni:
 
Edenred_corp
 
 
 
 
 
 
 
eb1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Współpraca:
 
logoGL
 
 
 
 
 
DO_INTERNETU_logo BenefitSystems A rgb
 
 
 
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0