Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategiaWywiad

Wyzwanie komunikacyjne (wywiad z Tomaszem Bartnikiem)

Fotolia_artZapraszamy na wywiad z Tomaszem Bartnikiem, która opowie o tym co składa się na sukces idealnej kampanii oraz o tym co jest ważne dla specjalisty EB.

Proszę opowiedzieć o początkach swojej drogi zawodowej

Tomasz Bartnik: Tematem mediów zajmuję się od 2004 roku gdzie po praktykach zawodowych rozpocząłem pracę w domu mediowym BrandConnection.

Czym zajmuje się Pan obecnie?

Tomasz Bartnik: Od 2 lat pracuję w domu mediowym Carat Polska gdzie pracując z kilkunastoosobowym zespołem tworzymy strategie komunikacji. Na co dzień oprócz tematów związanych z zarządzaniem staram się pomagać w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań komunikacyjnych wspierających biznes klientów. Często również uczestniczę w projektach new business, w których staramy się przełamywać stereotypy i bariery, poszukiwać insightów konsumenckich i tworzyć zintegrowane ekosystemy mediowe.

Employer Branding to także kampanie strategiczne. Pan tworzył kampanie, które były wyróżnianie i nagradzane w konkursach branżowych. Co składa się na sukces udanej kampanii?

Tomasz Bartnik: Elementarną podstawą sukcesów jest prawidłowa definicja celów kampanii, znalezienie kluczowych touchpointów konsumentów oraz insightu konsumenckiego który pozwoli na zdefiniowanie roli mediów i zbudowanie ekosystemu opartego o system mediów opłaconych, pozyskanych oraz własnych.

Co słuchacze studiów Employer Branding wyniosą z zajęć prowadzonych przez Pana?

Tomasz Bartnik: Przede wszystkim będę chciał opowiedzieć o roli mediów ale nie z punktu widzenia ich wpływu na życie społeczno-polityczne bo to temat dla politologów ale w tworzeniu skutecznej komunikacji. Oprócz informacji dotyczących zmian na rynku mediów, konwergencji pojawią się też informacje o podstawowych wskaźnikach z których korzystamy, roli poszczególnych mediów i dobrych praktykach przy tworzeniu finalnego produktu domu mediowego czyli strategii oraz media planu.

Proszę przedstawić 3 złote zasady, którymi powinien kierować się przyszły menedżer Employer Branding.

Tomasz Bartnik: O dobrych kampaniach pamięta się długo po ich zakończeniu i nie wynika to z ich siły komunikacji czyli budżetu który został zainwestowany, a przede wszystkim znalezienia wyzwania komunikacyjnego, zbudowania strategii i wybrania skutecznych narzędzi mediowych.

Tomasz Bartnik wykładowca na menadżerskich studiach podyplomowych Employer Brandingu www.studiaeb.pl

elementy-02

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0