Strona kariery to pierwsze wrażenie o firmie

siteStrona kariery robi karierę? Wygląda na to, że giganci zaczęli doceniać wartość zakładki PRACA  i powoli z drobnych, statycznych zakładek kariery  powstają poważne strony o zaawansowanych funkcjonalnościach.

Trendy w zakresie stron kariery jakie można zauważyć:

1. Globalizacja i centralizacja regionalnych stron kariery – korporacje podążając za mobilnością pracowników muszą oferować im możliwość przeszukania ofert pracy w różnych regionach świata z jednego miejsca w internecie. Najświeższy przykład: opublikowana w ostatnich tygodniach, pierwsza globalna strona kariery Microsoftu:

microsoft-career-site-new

2. Blogi prowadzone przez rekruterów korporacji: blog kariery Sodexo

3. Mikroblogi prowadzone przez rekruterów : Ernst&Young na Twitterze

4. Zatrudnianie gwiazd do reklamowania brandu pracodawcy: najnowszy projekt Adidasa (jeszcze nie opublikowany w sieci):

adidas

5. Podpinanie społeczności skupionych wokół marki pracodawcy, gdzie przyszli i obecni pracownicy moga wymienić się informacjami, podyskutować, zamieścić zdjęcia, itp.

6. Organizowanie webinariów, konkursów czy głosowań online. Wszystko po to aby nieustannie angażować użytkowników – przyszłych pracowników organizacji.

7. Uatrakcyjnianie graficznej formy stron kariery. The Warehouse – jeden z ostatnich ciekawszych przykładów:

picture-11



Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      HRstandard.pl
      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled