Strategie agencji rekrutacyjnych na gorsze czasy

kryzysZ badań przeprowadzonych wśród 7,5 tyś. firm doradztwa personalnego w USA przez Talent Drive nad strategiami dostosowywania się do zmian na rynku pracy, wynika, że:

  • 52% z nich stawia zwiększenie działań marketingowych i sił sprzedaży jako główną pozycję w nowej strategii
  • 58% wprowadza nowe usługi do oferty aby pozyskać nowych klientów
  • 57% wierzy, że kryzys odpuści w III kwartale
  • 65% uważa, że głównym problemem 2009 będą nadmierna ilość i słaba jakość CV

Źródło: TalentDrive.com

Tagi:

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0